News - Botin smart lock hà assistitu à a "FIERA ELECTRONICA HONG KONG" cunclusa cù successu, una quantità di prudutti rializazioni eccezziunali!

In April 2019, Shantou Botin Household Products Co., Ltd hà participatu à a 39th Hong Kong Electronics Fair tenuta da u Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu di Hong Kong.Cum'è una grande fiera internaziunale di l'elettronica, a so tecnulugia di produzzione hà attrattu cumpratori da 156 paesi è regioni è più di 4,100 espositori.Hè ricunnisciutu cum'è unu di i più grandi è influenti spettaculi di l'elettronica globale in u mondu.

img (1)

In Hong Kong mostra l'elettronica di vaghjimu, Shantou Botin Household Products Co., Ltd hà prisentatu una quantità di prudutti "smart door lock" di prestazioni eccellenti, i prudutti sò principarmenti sicuru, stabile, còmuda, in apparenza ancu fattu un grande avanzu, cù high- fine atmosfera spot luminoso.Riflette cumplettamente a forza di R & D di a cumpagnia è i prudutti di costu, u ricunniscenza è l'amore di i clienti, a vendita in costante crescita, a dumanda supera l'offerta.

img (2)

Nta l'ultimi anni, sottu à l'aiutu di l'intelligenza artificiale, i prudutti intelligenti di serratura di a porta in più utilizendu a nova tecnulugia è i materiali, migliurà assai a qualità di i prudutti è servizii "smart door lock", shantou Botin household products co., LTD., focus on crià a competitività di u produttu, per rinfurzà a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di u core, per risponde à i bisogni di i putenziali cunsumatori, impegnati in a "intelligente" di serrature intelligenti di a porta, Purtate una sperienza d'utilizatore più intelligente à i clienti.

img (3)

Shantou Botin Household Products Co., Ltd. cuntinueghja à pruduce funzioni più putenti, migliurà constantemente i prudutti "serratura di a porta intelligente", solu per furnisce una sperienza d'utilizatore più còmoda, più còmuda, aderisce à fà u "guardianu" di u cliente!


Tempu di Postu: Feb-25-2022