News - Perchè i clienti in tuttu u mondu sceglienu a serratura di porta intelligente da Botin?

Sottu u sfondate di u rapidu sviluppu di a sucetà, a serratura di a porta tradiziunale è a tecnulugia intelligente scontranu è si fusionanu perfettamente, dà nascita à a serratura di a porta intelligente, chì hà più sicurezza, comodità è serratura composta avanzata.Frà elli, a serratura intelligente Botin cù un rendimentu di produttu di alta qualità è una forza eccellente di a marca, uttene un feedback pusitivu da l'utilizatori, parlemu di i prudutti di serratura intelligente di a porta Botin chì speciale!

1. Vendita diretta di fabbrica, prezzi competitivi

A nostra fabbrica chì copre 2400 metri quadrati.dipartimentu di pruduzzioneavè 50-60 travagliadori per rializà spedizione veloce.5 in-line QC per processà u cuntrollu di qualità strettamente. Pudemu offre u prezzu più cumpetitivu, questu hè a valutazione di u nostru cliente:

img (1)
img (4)

2. Qualità superiore

SHANTOU BOTIN HOUSEWARE CO., LTD. hè stata stabilita in u 2007 chì hè una sucietà subordinata di Botin (Asia) Limited. Semu una sucietà prufessiunale di PRODOTTI SMART-HOME chì anu più di 14 anni di sperienza di fabricazione. Specializata in R & D, fabricazione, distribuzione è dopu. -sales capabilities.HIDO hè una marca di Smart Home Appliances in Germany.Introduced by BOTIN (ASIA) LIMITED.

U nostru pruduttu hà certificatu CE / ROHC / FCC, passa a prova da CNAS.A fabbrica hè stata inspeccionata in situ da TUV Rheinland è passà a so ispezione.

img (3)
img (1)

3. Consegna veloce, supportu mostre, ODM è OEM

À propositu di Botin da u 2007 ,U nostru pruduttu hà una qualità certificata da TUV."Qualità prima, u Cliente prima" hè a nostra com

U principiu di Pany.Aderendu à u principiu di l'affari, u nostru QC seguita ogni passu da vicinu, per assicurà chì ogni pruduttu pò risponde à i bisogni di i clienti.È guadagnemu una bona reputazione trà tutti i nostri clienti

Furnemu OEM è ODM serviziu one-stop.Un cordiale benvenutu per discutiri u desiqn cun noi.Aspittendu à travaglià cù i nostri partenarii attuali è novi versu un futuru promettente

img (5)
img (6)
img (7)

In una parolla, Producemu è vende serrature intelligenti è prudutti intelligenti per a casa per più di 14 anni.I nostri prezzi è a qualità sò stati a prova di u tempu.Aspittemu di travaglià cun voi per diventà un cumpagnu à longu andà!


Tempu di Postu: Feb-25-2022